راه و رسم بندگی :
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:راه و رسم بندگی : , :: 14:36 ::  نويسنده : ABD

راه و رسم بندگی :

در زمان قدیم ؛ روزی یك شخص مومن و ثروتمند ؛ برده یا بنده و یاغلامی را خرید و به منزل آورد و در منزل از او پرسید :

نام توچیست ؟

غلام گفت : هرچه صدایم كنی !

پرسید : چه كار بلدی ؟

غلام گفت : هر كاری بگوئی ؛ انجام میدهم !

پرسید : چه غذائی میخوری ؟

غلام گفت : هر چه بدهید ؛ میخورم !

پرسید : كجا می خوابی ؟

غلام گفت : هر كجا شما بگوئی ؛ می خوابم !

آن مرد با ناراحتی گفت : تو مرا مسخره كرده ای ؟ این چه جوابهائی است كه می دهی ؟

غلام گفت : مگر نه این است كه من بنده شما هستم ؟

آن مرد گفت : بله !

غلام گفت : كدام بنده ای به صاحب خود میگوید : به من فلان غذا را بده و مرا فلان اسم صدا كن و فلان كار را به من بده و فلان محل را برای خواب من آماده كن و....... صاحب من شما هستید و هر كاری كه خواستی با من میتوانی بكنی و کار من فقط اطاعت است .

آن مرد باخود فكر كرد و پیش خود گفت : اگر راه ورسم بندگی این است كه غلام می گوید ؛ پس چطور من بندگی خدا را میكنم ؛ كه هی میگویم چرا این را به من ندادی و فلان چیز را به من بده و من را اینکاره کن .... هی دستور می دهیم .....و چرا وچرا ؟....


نظرات شما عزیزان:

یه منتظر
ساعت10:54---30 دی 1390
سلام
شما وبت خوبه
خودت هم حتما خوبی
چون خدا که بنده بد نداره!!
منو لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان